Growing up

I am changing, Yes I am, I´m much wiser now


Känslan att man håller på att bryta sig loss, kan vara både skrämmande och förväntansfylld.
För mig har den varit skrämmande framtills nu, nu har droppen runnit över bägaren, nu är jag redo, det är dags nu.
Det är dags för mig att bli vuxen och flytta hemifrån. Men jag har fortfarande inte bestämt mig vart jag ska flytta. Det är så mycket som spelar in och som måste tänkas genom. Men jag vet vad jag vill och vad jag vill utbilda mig inom och senare jobba med. Jag vet vad jag drömmer om. Jag vill börja om på nytt, starta om, ge mig själv en ny chans.
Jag vet att jag kan och har så mycket att ge, och jag behöver bara tro på det själv. Men det är inte alltid så lätt, när man sitter fast.

Someday maybe we learn from ourselves and our stupid mistakes



Certain is it that there is no kind of affection so purely angelic as of a father to a daughter. In love to our wives there is desire; to our sons, ambition; but to our daughters there is something which there are no words to express.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0