I bet it will be beautiful

Det här har varit den mysigaste bästa helgen någonsin. Började i torsdags eftermiddag då Fredric frågade om jag ville följa med på hans studentskiva, självklart hoppade jag in i bilen och åkte dit. Mötte hans söta mamma på stationen i Stockholm och sen gick hon med mig till the bridge där jag träffade Fredric, och gissa om han var snygg? Han hade liksom kostym med en rosa skjorta under, sjukt fint på honom. Iofs är han ju alltid lika fin men ändå :* Iaf så blev jag väldigt välkommnad av alla hans vänner som visste precis vem jag var, folk liksom flockades runt mig och Fredric för att hälsa, jätte trevligt ju! Kvällen var iallafall jätte rolig, jag och Fredric dansade så mycket att jag tillslut blev tvungen att ta av mig mina klackskor för mina fötter gjorde så fruktansvärt ont. haha! Strax innan två så tog vi bussen hem till Fredric och sen myste vi bara.


På fredagmorgon satt jag redan i bilen kl 7 för att åka till jobbet. På kvällen åkte jag iallafall tillbaka till stockholm och då fick jag träffa Fredrics pappa, han var hur trevlig som helst och vi pratade om allt mellan himmel och jord kändes det som.
Sen senare åkte jag och Fredric och köpte godis och cola och sen såg vi på saw 4.

På lördag förmiddag åkte vi hem till mig och Fredric fick träffa mina föräldrar osv. Sen var vi ut till hästarna och sen åkte gjorde han jätte god mat, söt han är! Blir så stolt över att se honom i köket, han är så duktig (: På natten åkte vi till en fest där mamma och pappa var för att hämta dom och då ser jag plötsligt hur mamma drar upp Fredric på dansgolvet och börjar dansa!! haha, det var minnsann en rolig syn. Men ja, kul att de verkar tycka om varandra iallafall (: det lyfter en stor sten från brösten typ, det hade ju varit vääldigt jobbigt om de inte hade tyckt om varandra.
Iallfall, när vi kom hem myste vi framför titanic med godis och tända ljus och det var nog den bästa kvällen i mitt liv hittills♥

Kommentarer
Postat av: Fredric

Aww den där helgen var så sjukt mysig och bara bäst. (': hih, du är så himla söt Mathilda! :D my heart's all yours, i love you :* ♥

2011-04-04 @ 15:53:09
URL: http://molier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0