11 Juni 2011

Hej på er!
Igår var nog en utav de roligaste dagarna i mitt liv. Min älskling tog studenten och jag var så himla stolt när jag såg honom med sin snygga kavaj och sin student mössa :) Han vart nöjd med sin present från mig som bestod utav en mobil och smycken :) Det var jätte trevligt att träffa hans släkt osv. De hade väldig tur med vädret igår också, det var ca 30 grader! Och när de åkte flak så åkte jag och Martin ( Fredrics vän ) i min cab efter, haha!
Men idag är det iallafall lika varmt ute och jag har precis klivit ut ur en kall dusch men är redan varm igen!
Men nu ska vi åka in till stan och träffa min moster som har åkt in till huvudstaden för att strosa omkring.
Senare ska vi nog ta en sväng förbi stranden och bada och ikväll är det studentmiddag hos Fredics pappa.
det kommer bli trevligt! Bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0