5 Mars 2011

Hej på er!

Har inte haft tid att skriva något alls varken idag eller igår.
Ska försöka sammanfatta lite "kort" vad jag gjorde igår.
Jag öppnade på jobbet och slutade tidigt, drog till Madde vid 4 och vi åkte in till stan en stund för att sedan åka hem till henne och äta och fixa oss. Tanken var att vi skulle gå på krogen men som vanligt så segade vi oss när vi skulle göra iordning oss så vi hann inte och orkade inte gå ut, det slutade iallafall med att vi åkte i min sjuuukt snygga bil ( som vi bara för någon timma innan hade tvättat och vaxat så den glänste ) till kolbäck till en fest. Det var trevligt och vi skrattade mycket, haha! Runt 3 så åkte jag madde, marcus och ville till mc donalds ( förvånande?) och sen hem igen.
Idag vaknade jag sjukt sent och det var verkligen hur jobbigt som helst att kliva upp ur sängen, men till slut tog jag mig i kragen och slet upp mig själv, haha!  Nu ska jag hoppa in i i duschen och sen kommer Erik hit och vi ska åka och hämta madde och handla lite till ikväll,  vi ska nämligen ha filmkväll här hemma hos mig. Men jag och Erik får nog ta och städa här först, ser ut som jag vet inte vad... Ska åka och hämta Marcus senare kväll också eftersom han också ska vara med, men han behöver inte vara med på "förberedelserna" eftersom den stackaren är väldigt bakfull . haha , Hinner jag skriver jag något mer kväll annars hör vi morgon!

Ha en underbar lördag!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0