helg = stockholm = bäst ♠

Jag har haft en underbar helg i stockholm med min älskling :)
I fredags fick jag träffa hans syster och hennes "kille" Johan. de var båda jätte trevliga och kvällen spenderades till att spela spel med hans familj och mycket skratt. Jag fick även en massa tips från Fredrics mamma om vad man ska tänka på när man flyttar hemifrån och hur man ska tänka och vad man ska försöka undvika vilket jag tycker var jättebra (: På lördag åkte vi in till farsta och gick i affärer och sen åkte vi till en sjö och tog massa bilder som jag ska lägga upp här. På kvällen såg vi på film och åt middag med hans familj, det var hur mysigt som helst! Imorse vaknade vi vid tio och fixade oss och sen åkte jag hem och Fredric åkte och jobbade :*


Kommentarer
Postat av: Din älskling

Du är världens finaste. jag är så otroligt genuint lycklig att jag har dig :') bästa helgen! <3

2011-04-10 @ 23:57:35
URL: http://molier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0