What did I do to deserve you?

Det finns ingen som har fått mig att känna så som du får mig att känna. Det finns ingen som kan få mig så glad som du kan få mig. Du får mig att känna mig älskad. Det finns ingen som har lyckats med det förut och jag blir lycklig när jag tänker på dig.
Vi har inte varit tillsammans speciellt länge, och trots att vi inte varit tillsammans länge känns det som att vi gjort mycket och att varenda sekund med dig är minnesvärd. För med dig har jag aldrig tråkigt, du kan få mig att skratta även om jag är ledsen.
Tack vare dig är jag glad. Du är ljuset i mitt liv. Allt känns så rätt med dig. Att ligga där i sängen och känna dina armar runt mig är det bästa som finns. Att ligga med huvudet mot din bröstkorg och höra hjärtslagen slå, det finns inget bättre.
Ibland undrar jag på allvar vad jag gjorde för att förtjäna att träffa någon som dig, du är bara så himla bäst. Jag kan inte hitta ett fel på dig även om jag så skulle försöka.
Jag minns första gången vi träffades som det skulle vart igår, Jag minns hur jag blev helt varm i hela kroppen när du strök mig på axeln i bilen när du satt bakom mig och jag körde. Och när vi stod och bara såg på varandra medans solen höll på att gå upp och jag skakade för att jag frös så mycket och du gjorde ditt bästa för att värma mig, jag vart helt tårögd för att jag inte visste om jag någonsin skulle få träffa dig igen.
Det är kärlek.

Be calm, only by a calm consideration of our existence can we achieve our purpose to live together - Be calm - love me - today - yesterday - what tearful longings for you - you - you - my life - my all - farewell. Oh continue to love me - never misjudge the most faithful heart of your beloved.
ever thine
ever mine
ever ours


One word frees us of all the weight and pain of life: that word is love


Kommentarer
Postat av: Fredric

Finner inga ord för att beskriva hur underbar du är Mathilda! Ingenting känns tillgjort med dig, allting känns bara så autentiskt och så rätt! Din existens gör mig helt varm i kroppen :')



Du är bäst älskling, du är verkligen det. You're that star that shines the brightest. You are my star. <3

2011-04-06 @ 21:07:57
URL: http://molier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0