The gift of a friend

Det här inlägget vill jag tillägna min underbara vän Erik. Tack för att du alltid finns vid min sida och stöttar mig genom allt vad klockan än är på dygnet. Jag går igenom den tuffaste tiden någonsin  i mitt liv just nu och jag vet inte hur det hade gått utan dig vid min sida. Jag vet inte om många skulle ha stått ute mitt i natten med mig och hållit om mig och bara funnits där för mig så länge som jag behövde det, så som du gjorde igår. Det är en riktig vän. Och hade du inte gjort det hade jag förmodligen åkt av vägen igår natt, såpass ledsen var jag. Det kändes som att mitt hjärta slets ut ur min kropp och splittrades i en miljon bitar mitt framför ögonen på mig, men för att du fanns där och stöttade mig så kunde jag åka hela vägen hem utan att fälla en enda tår.
Jag har nog ingen vän som jag kan bli så himla sur på som du, men inte som jag skrattar med så mycket heller på det sätt som vi gör, och att jag inte ens behöver säga ett ord ibland, för du förstår ändå hur jag mår. Det är så det ska vara när man är vänner. Man orkar inte alltid dra världens längsta historia för att någon annan sa förstå, och så är det inte med dig. vad jag försöker komma fram till är att jag är väldigt tacksam för att jag har dig som min vän vid min sida hela tiden. Det betyder mer än du tror. Och ibland undrar jag om jag någonsin skulle ha tagit mig såhär långt igenom det här om du inte hade funnits här för mig.


You'll Change
Inside
When You
Realize

The World Comes To Life
and Everything's bright
From Beginning To End
When You Have a Friend
By Your Side
That Helps You To Find
The Beauty you are
When You'll Open Your Heart and
Believe in
The Gift of a Friend




Kommentarer
Postat av: Erik

Det finns inte många som jag skulle göra sånt där för som jag gjorde i natt. Du vet varför. Dina grejer du gör som får mig att skratta hur dåligt jag än mår gör dig helt unik, finns ingen som du. Ingen kan ersätta dig där du finns i mitt hjärta!

2011-02-07 @ 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0