Kiss me and infect me with your love




Igår åkte jag och överraskade min älskling i Stockholm utanför hans skola. Han vart nog jätte glad tror jag (:
Vi åkte in till stan och handlade lite och gick på restaurang. Det satt ett jätte trevligt par bredvid oss som blev jätte imponerade av vårat sett att se på hur personalen jobbade på restaurangen och speciellt av att vi båda jobbar inom samma bransch och på samma restaurang, haha!
Vi köpte världens godaste jordgubbar på vägen hem också, men stackars Fredric fick typ bara tre eftersom jag är ett sånt frea när det gäller jordgubbar :c
_______________________________________________________________________________________
Nu har jag iallafall fixat klart ute i stallet och betat Hnokki och hunni duscha och haft inpackning i håret. Awesome.
Tänkte åka tidigare till jobbet idag för jag  måste införskaffa mig en kalender NU! Hinner till och med måla naglarna ju ser jag ju nu! Första dagen någonsin som jag inte behöver stressa iväg känns det som. (:



på tal om inpackningar i håret! Enligt Fredric så har han en flickvän som har invändningar om allt som har med hans hårvård att göra :*
Puss baby, hehe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0