Uppdatering right?

Har vart så mycket på senaste så har inte haft tid alls för att skriva något här. Så tänkte jag skulle försöka fatta mig kort om vad som faktiskt har hänt under tiden jag varit "borta".
Jag jobbar inte längre kvar på Jevia, utan jobbar numera som servitris på restaurang West i Västerås (vilket är ett utav mina drömjobb) och jag trivs hur bra som helst!
Min pojkvän har fyllt år och han ska provjobba nu i veckan på West som kock, nervöst? JA.
Så snacket om att jag skulle flytta till Stockholm och så som var förut är inte längre aktuellt. Nu ska min Fredric flytta hit efter att han tagit studenten och jobba här istället. Trodde inte att någon skulle kunna göra något sådant för mig?
Anyways, i onsdags fyllde min älskade mormor år så jag och Fredric var förbi där en sväng och grattade henne och fikade och innan det var vi hos min frisör och klippte oss och jag färgade håret.
Nu sitter jag här trött som... ( kommer inte på något att skriva) och planerar studentpresent och kläder osv.
På Torsdag är det studentskiva i Stockholm så jag och Fredric måste komma på något att klä ut oss till då man ska vara utklädd (:

By the way så kan jag inte sluta lyssna på You lost me - Christina Aguilera och E.T. - Katy Perry, så sjukt bra!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0