the perfect dress

Har fortfarande inte hittat eller ens kommit på vad jag vill ha för typ av klänning till nyår, har ni något tips eller förslag? Vill inte ha någon utav mina klänningar som hänger här hemma heller som jag knappt har använt, har ju iofs en del fina men vill ändå ha en ny. Samma sak med skorna, har ingen aning vad jag ska ha på mina små fötter, men det är nog det minsta problemet. Mitt hår däremot vill jag verkligen göra något med, blir så trött på alla deras som klumpar ihop sig i mitt hår hela tiden. Spelar ingen roll hur mycket jag än borstar och borstar, de kommer alltid tillbaka ändå. Får se vad jag gör. Vet ju inte riktigt vad jag ens ska göra på nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0