I´m not okay

Jag har inte uppdaterat på ett par dagar utav privata skäl.

Har alltid tyckt och kommer nog alltid att tycka att "I´m not okay" är en av my chemical romance s bästa låtar. Av någon anledning så kan man alltid relatera till texten även om man är glad eller ledsen och det tycker jag är bra. My chemical romance var mitt favoritband under en lång tid och jag har sett dem live två gånger. Hoppas jag får göra det iallafall en gång till även om jag inte lyssnar på dem lika mycket som jag gjorde förut. Haha, minns hur tokig jag var då, hade hela rummet tapetserat med bilder på dem och fick jag välja precis helt själv vad jag ville göra så tog jag gärna min mp3 och lyssnade på deras musik i timmar ;)

Kommentarer
Postat av: Jennica

Varför håller du inte igåóng www.sullvia.blogg.se mer?? Saknar den !!

2010-11-13 @ 17:59:42
Postat av: LauraMathilda

Svar:

Har helt enkelt inte haft tid med den. Men vad kul att du tyckte om den, ska fundera på saken :)

2010-11-13 @ 18:11:30
URL: http://lauramathilda.blogg.se/
Postat av: Jennica

Bra ! Finns så få som skriver om islandshästar :)

2010-11-20 @ 16:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0