Never thought this could happen


Hej på er och förlåt för sjukt dålig uppdatering de senaste dygnet. Idag har jag spenderat hela dagen med min bästa vän och därför inte haft tid att sitta här och skriva :) Nu är klockan hur mycket som helst och jag ska snart krypa ner under täcket och sova som ett litet barn, men först tänkte jag bara skriva av mig lite här..

Idag hände något oväntat, väldigt oväntat. Men positivt menat, jag vet inte hur jag ska ställa mig till det och ååh vad jag hatar när man hamnar i sådana situationer när man liksom vet varken in eller ut.. Men jag kan säga såhär att jag trodde aldrig att du skulle komma in i mitt liv igen, men som sagt, det är bra.

Godnatt, skriver mer imorgon, and that´s a promise I make.

Såhär trött är jag nu, haha!

jag och min bästa vän
Bild från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0