Funderingar omkring mitt röda hår


Har tänkt lite. Jag är nöjd med färgen, tycker det passar mig, även om det vart mörkare än vad jag hade innan när jag hade röd/brunt men det gör inget eftersom jag passar bättre i mörkt hår än i ljust. Däremot oroar jag mig redan, för hur det kommer bli när man duschar ett par gånger, kommer färgen släppa då och bli typ orange eller ljusrosa? Ska jag behöva färga mitt hår varrannan vecka för att färgen ska hålla sig, för då kommer det ju bara bli mörkare hela tiden och tillslut svart? Jag vill inte heller avfärga varenda gång innan jag ska lägga i en ny röd färg för då kommer mitt hår slitas sönder och det får det absolut inte göra! Jag tycker om mitt nya rosa dedem men det passar ju inte med mitt röda hår men ändå envisas jag med att ha det ändå, men allt går väl att göra snyggt right? Nej nu får jag sluta oroa mig. Det blir säkert bra på ett eller annat sätt!


här är för alla er som tror att jag inte kan le på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0