Vad är väl en bal på slottet?

Jag vill också gå på bal igen. Ja vill också ta på mig den där vackra långa klänningen med en massa under kjolar som man då tyckte var så otroligt jobbig och tung att ha på sig. Jag vill också göra den där vackra uppsättningen med stora mörka lockar och med små diamanter i håret som glitrar. Jag vill ta på mig de där glansiga svarta klackarna igen som var svindyra men som jag tvunget skulle ha fastän de inte ens syndes under den mörklila klänningen. Jag vill ta på mig det där diamanthalsbandet som hängde runt min hals och den fina kristall ringen. Jag vill sminka mig sådär fint så att man kunde sitta och beundra sig själv i spegeln i timmar utan att tröttna.
Och jag vill gå in där på slottet igen, och känna mig vacker och veta att det här, det är min natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0