Well, I am back

Vet inte hur länge sen det var jag skrev sist, men ska väl försöka ta tag i det nu igen. Jag känner nästan varje dag att det skulle vara kul att skriva i bloggen igen men sen tänker man alltid att "äh jag gör det sen" och sen glömmer man bort.. Men nu har jag suttit hela kvällen (känns det som) och fixat med designen och headern osv, kändes lite skumt att ha kvar den gamla headern. Det är också ett skäl till att jag inte har skrivit, hur töntigt det än låter, men det kändes liksom inte som att jag var nöjd med att ha det så så då tappade man helt lusten till att skriva och så.

But back to my life.

Det som har hänt sen jag skrev sist är väl egentligen inte så förvånadsvärt mycket. Jag jobbar fortfarande kvar på Jevia barn kafé. (föresten ligger bloggen nere för den har strulat sig så går inte att logga in)
Hnokki är fortfarande dålig för er som undrar det, veterinär kommer ut imorgon och så får vi hoppas att det är något positivt inblandat i all den här missären.
Maddes och mina krogen rundor har lugnat sig lite även om det var skitkul att vara ute på krogen varenda helg och dansa, haha!
Jag har bestämt mig för att jag ska börja dansa igen, comerciall blir det. Tror det kan passa mig faktiskt!
Jag har flippat ur totalt och seriöst börjat fundera på vad jag egentligen vill med mitt liv. Jag vill vara framgångsrik (vem vill inte?)  Jag vill jobba som kock, men samtidigt vill jag inte släppa musiken. Måste ta tag i mina nerver snart annars kommer jag aldrig komma någonstans!
Jag tänker mig att inom en snar framtid ska jag flytta hemifrån, jag vill flytta till Stockholm och plugga, kockutbildningen kanske? (önsketänkande)
Men samtidigt så trivs jag superbra på mitt nuvarande jobb.
Varför ska det vara så svårt?
Och sist men inte minst så har jag Fredric i mitt liv nu också :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0